Anunț de selectare a 5 companii beneficiare de tururi virtuale
Crearea oportunităților de marketing pentru membri este una dintre sarcinile majore ale echipei executive Moldova Fruct. An de an Moldova Fruct a depus eforturi pentru a organiza atât misiuni de afaceri externe, cât și să invite cumpărătorii străini în Moldova pentru a vizita membrii asociației, dar pandemia COVID-19 a impus limitări pentru călătoriile internaționale, astfel suntem nevoiți să venim cu soluții de alternativă.
În 2020, suportul proiectului USAID Agricultura Performantă în Moldova au fost elaborate tururi virtuale pentru 11 companii membre: folosind tehnologia și imaginile video panoramice 3D, cumpărătorilor li se oferă impresia că pot „păși” în livezile, podgoriile și facilitățile post-recoltare ale producătorilor și exportatorilor din Moldova.
În anul curent, Moldova Fruct va elabora tururi virtuale pentru 5 companii membre, cu suportul Agenției de Investiții și proiectului USAID Agricultura Performantă în Moldova.
Suplimentar la tururile virtuale care vor plasate pe site-ul moldovafruct.md și vor beneficia de promovare la nivel internațional (portalul FreshPlaza), toate materialele foto și video filmate la companiile beneficiare la o calitate profesionistă vor fi oferite acestora în calitate de bonus. Aceste materiale vor putea fi utilizate de companiile beneficiare și pentru alte activități cu caracter promoțional.
Membrii care doresc să le fie elaborate aceste tururi sunt rugați să studieze criteriile de selectare listate mai jos și să transmită un răspuns prin e-mail pe adresa lberegoi@moldovafruct.md până la data de 1 mai, 2021, indicând în mesaj 2-3 locații din cadrul întreprinderii unde ar putea fi desfășurate filmările sau captate imagini fotografice atractive.
Criteriile de selectare
Companiile doritoare de a beneficia de elaborarea turului virtual trebuie să corespundă următoarelor criterii:
- Este membru al APEF Moldova Fruct, fără restanțe financiare către asociație;
- dispune de plantații moderne și bine îngrijite și/sau;
- dispune de infrastructură recoltare și post-recoltare modernă, sau alt echipament și facilități care demonstrează un avantaj competitiv;
- va face investițiile necesare pentru filmări astfel ca:
- Plantațiile să arate bine întreținute
- Spațiile de producere să fie curate și bine organizate
- Personalul implicat în filmări să fie echipat cu îmbrăcăminte specială uniformă, mănuși, chipiuri, mănuși etc.) pentru a crea o impresie profesională și pozitivă din punct de vedere a respectării condițiilor de igienă;
- Să respecte graficul de efectuare a filmărilor.
- Prioritate vor avea companiile orientate la export, în special UE și alte piețe mai puțin tradiționale;
- În cazul unor propuneri de o valoare similară, se va aplica principiul „primului venit-primul servit”.
Pentru detalii contactați: Liliana Beregoi 068989953