Programul de Export Coaching, la cea de-a II-a rundă

Data publicării : 15.04.2019

În perioada 16-18 aprilie, expertul CBI în domeniul planificării de marketing, Fred Janssen dă startul celei de-a II-a runde a atelierului pentru elaborarea planurilor individuale de marketing pentru 19 companii locale. De această dată, producătorii autohtoni de fructe, procesatori și exportatori de miere de albine vor fi asistați la determinarea avantajelor competitive și instruiți în ce privește colectarea informațiilor de piață, dar și eficientizarea  comunicării de marketing.

Expertul olandez de la CBI se arată mulțumit de performanțele grupului selectat pentru Programul de Export Coaching:  „La finalul primului atelier petrecut în februarie, fiecare companie a primit o listă de însărcinări, realizarea cărora trebuie să contribuie la completarea planurilor individuale de

marketing. Interacționând cu participanții am constatat cu satisfacție că avem de a face cu un grup de specialiști bine instruiți, care în mare parte s-au isprăvit excelent cu sarcinile propuse în cadrul atelierului precedent.”

Activitatea este parte a Programului de Export Coaching (ECP), implementat de Moldova Fruct în parteneriat cu CBI și IFC. Programul de suport are drept scop fortificarea capacităților companiilor moldovenești în vederea accesării piețelor europene.

Asistența este în special focusată pe implementarea standardelor de calitate și siguranță alimentară, sporirii abilităților de planificare strategică și de marketing, precum și stabilirii relațiilor cu importatorii din UE, inclusiv prin intermediul misiunilor de afaceri și participării la expoziții internaționale în funcție de necesitățile individuale ale fiecărei companii participante la program.

Prima zi a atelierului  este 16 aprilie și se va desfășura în Sala de Conferințe a Băncii Mondiale (str. Pușkin nr. 20/1), începând cu ora 10:00.

Activitatea este parte a proiectului „Asistență orientată spre consolidarea capacităților de export în UE” implementat de Moldova Fruct în parteneriat cu alte asociații de profil și susținut de Corporația Financiară Internațională (IFC) și CBI.

 

*CBI – Centrul de Promovare a Exporturilor din Țările în Curs de Dezvoltare, departament în cadrul Ministerului Afacerilor Externe a Regatului Țărilor de Jos.

Asociația Producătorilor și Exportatorilor de Fructe din Republica Moldova este o organizație necomercială, nonguvernamentală și apolitică, membrii căreia sunt mai mult de 170 producători de fructe de pe întreg teritoriul țării.

 

Notă : Violeta Vidrașcu, specialist în comunicare şi relații publice

Tel. 068989953